“Vanuit een horeca-achtergrond kijk ik naar onderwerpen met de invalshoek van gastvrijheid. Immers, het geldt voor alle sectoren: altijd heeft u te maken met klanten. En dus met hospitality en gastvrijheid. Is uw klant tevreden, zo tevreden dat hij klant blijft en bij u terug komt? Dat heeft allemaal te maken met uw product of de dienst die u levert, de service die u verleent en de manier waarop u uw klant bejegent.
De klant stelt het erg op prijs wanneer de schilder er aan heeft gedacht de vloerbedekking af te dekken. Komt de installateur later dan de afspraak was, dan vindt de klant het fijn als hij dan even belt. Een klant bij de specialist of de tandarts wordt graag gerustgesteld. De aandacht en toon zijn zo belangrijk. In alles gaat het aandacht, gastvrijheid, klantgerichtheid, communicatie, presentatie, interactie.”
Kan ik u van dienst zijn?
Het is een vraag die uw medewerkers zouden kunnen stellen. Ook Duursma Advies is u graag van dienst. Bijvoorbeeld als u met uw medewerkers aan de slag wilt om klantgerichter te gaan werken. Mogelijkheden:
Trainen van gastvrijheid van uw medewerkers
Verzorgen van een lezing
Organiseren van een workshop of symposium
Duursma Advies richt zich op bedrijven, overheid en zorg.
Lezingen
Geesje Duursma is intussen een graag geziene spreker of gespreksleider. Onderwerpen waar zij lezingen over geeft zijn bijvoorbeeld:
Oprechte gastvrijheid – Hostmanship
Ondernemerschap
Is horeca de oplossing voor uw maatschappelijk onroerend goed?
Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen
(Regio) marketing
Vrouwen in besturen
10 G's van Geesje
Geesje Duursma is ook via www.zijspreekt.nl en www.vidm.nl te vinden als deskundige spreker op congressen en in de media.