Home

Goed omgaan met klanten heeft te maken met communicatie en presentatie, met gastvrijheid en klantgerichtheid. Duursma Advies richt zich op bedrijven, overheid en zorg en helpt bij klantgericht werken met advies door middel van trainingen, gesprekken of lezingen.

in de 3e live uitzending van foodinspiration was ik gast in het kader van 'terugwinnen van consumentenvertrouwen'. Mijn motto: communiceer wat wel mag in plaats van alles wat niet mag.  En gastvrijheid draait om vertrouwen, veiligheid en vakmanschap.Klik hier voor de uitzending



 

Gastvrijheidseconoom

Bent u toe aan een andere bedrijfsformule, maar u weet niet goed hoe? Heeft u plannen waarvan u niet zeker weet of ze financieel haalbaar zijn? Vindt u dat uw organisatie qua gastvrijheid meer zou kunnen bieden? Belangrijke vragen waarbij u best wat advies kunt gebruiken.
 

Frisse kijk

Duursma Advies heeft een verfrissende benadering en kijkt kritisch met u mee. Dat kan als klankbord zijn als u wilt brainstormen over uw plannen. Dat kan gaan over het marktkundig of bedrijfseconomisch toetsen van uw plannen op haalbaarheid. U kunt bij Duursma Advies terecht voor ondernemersadvies in de breedste zin van het woord.

 

Verder durven kijken

Recht-door-zee, pragmatisch en vanuit een sterke betrokkenheid. Dat typeert de werkwijze van Duursma Advies. Bovendien met een groot eigen netwerk en de kwaliteit om buiten de kaders te durven denken. Daar kunt u uw voordeel mee doen.